• روشن
  • تیره
Blogar logo Blogar logo
  • خانه
  • فروشگاه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک
Logo Images Logo Images
  • خانه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک

ساخت بازی - حل مشکل رنگ متریال ها / پارت سی و یکم

ساخت بازی - حل مشکل رنگ متریال ها / پارت سی و یکم 

در این ویدیو ما درباره یکی از رایج ترین مشکات در اضافه کردن متریال ها صحبت می کنیم و راه حل برطرف کردن این مشکل می پردازیم.

مشاهده ویدیو در لینک زیر یوتوب

https://www.youtube.com/watch?v=wRcE5fHGo0k

 

 

بهترین های هفته
آموزش برنامه نویسی - عملگر ها / پارت پنجم
آموزش برنامه نویسی - عملگر ها / پارت پنجم
ساخت بازی بی انتها - ساخت پاور سرعت / پارت سی و نهم
ساخت بازی بی انتها - ساخت پاور سرعت / پارت سی و نهم
چگونگی صداگذاری در یونیتی - پارت دوم
چگونگی صداگذاری در یونیتی - پارت دوم
پربازدیدترین ویدئوها
چرا معماری نرم‌افزار برای برنامه‌نویس‌ها مهم است؟
چرا معماری نرم‌افزار برای برنامه‌نویس‌ها مهم است؟
ساخت بازی بی انتها - کامپوننت ساخت خودکار زمین / پارت سی و سوم
ساخت بازی بی انتها - کامپوننت ساخت خودکار زمین / پارت سی و سوم
کاربرد یادگیری عمیق در تشخیص بیماری‌های نادر
کاربرد یادگیری عمیق در تشخیص بیماری‌های نادر
مطالب اخیر
ساخت بازی 2 بعدی تفاوت ها - نمایش سکه پلیر - لیست بندی لول های بازی / پارت ششم
ساخت بازی بی انتها - ساخت سیستم امتیاز دهی و پنل باخت / پارت سی و هفتم
آموزش برنامه نویسی - متغییر / پارت سوم

  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
Logo Images Logo Images
  • تماس با ما
  • شرایط و قوانین
  • درباره ما
  • ورود / عضویت

© کلیه حقوق این سایت محفوظ می باشد.


ورژن سایت
1.1.11-rc