روشن
تیره
خانه
فروشگاه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
خانه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
چگونگی اجرا UI در یونیتی - قسمت اول
در این قسمت ما به چگونگی طراحی UI بازیمان در یونیتی می پردازیم
بهترین های هفته
راهاندازی Docker و ساخت کانتینرها: گامی به سوی توسعه نرمافزار مدرن
تحلیل کامل سرویس مایکروسافت گیم پس – مزایا، معایب و تجربه کاربران
آموزش برنامه نویسی - حلقه ها / پارت هشتم
پربازدیدترین ویدئوها
برنامه نویسی در یونیتی - مجموعه ها - لیست / پارت چهاردهم
تحلیل کامل سرویس مایکروسافت گیم پس – مزایا، معایب و تجربه کاربران
یونیتی - صدا گذاری - آدیو میکسر / پارت بیست و چهار
مطالب اخیر
پنج نکته مهم کاربردی در یوینیتی - پارت اول
برنامه نویسی در یونیتی - مجموعه ها - لیست / پارت چهاردهم
یونیتی - تشخیص برخورد ابجکت ها - تیریگر - کلایدر - فیزیک (3) / پارت بیست و هفتم