• روشن
  • تیره
Blogar logo Blogar logo
  • خانه
  • فروشگاه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک
Logo Images Logo Images
  • خانه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک

یونیتی - آشنایی با ری کست - فیزیک (5) / پارت بیست و نهم

یونیتی - آشنایی با ری کست - فیزیک (5) / پارت بیست و نهم


در این ویدیو ما درباره چگونگی تشخیص و محاسبه فاصله بین ابجکت ها را در یونیتی یاد می گیریم


مشاهده ویدیو در لینک زیر یوتوب

https://www.youtube.com/watch?v=OmrjxAvUepo


بهترین های هفته
برنامه نویسی در یونیتی - آرایه ها  / پارت سیزدهم
برنامه نویسی در یونیتی - آرایه ها / پارت سیزدهم
ساخت قراردادهای هوشمند با Solidity: ورود به دنیای بلاکچین و اتریوم
ساخت قراردادهای هوشمند با Solidity: ورود به دنیای بلاکچین و اتریوم
پردازش داده‌های حجیم با Apache Hadoop: سفری به دنیای کلان‌داده‌ها
پردازش داده‌های حجیم با Apache Hadoop: سفری به دنیای کلان‌داده‌ها
پربازدیدترین ویدئوها
راه‌اندازی Docker و ساخت کانتینرها: گامی به سوی توسعه نرم‌افزار مدرن
راه‌اندازی Docker و ساخت کانتینرها: گامی به سوی توسعه نرم‌افزار مدرن
طراحی و ساخت بازی بی انتها - مقدمه
طراحی و ساخت بازی بی انتها - مقدمه
چگونگی اجرا  UI در یونیتی - قسمت اول
چگونگی اجرا UI در یونیتی - قسمت اول
مطالب اخیر
ساخت بازی 2 بعدی تفاوت ها - چگونگی استفاده از دیتابیس در یونیتی / پارت دوم
ساخت بازی بی انتها - ساخت پاور محافظ / پارت چهلم
ساخت بازی بی انتها - چگونگی خروج از بازی / پارت چهل و ششم

  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
Logo Images Logo Images
  • تماس با ما
  • شرایط و قوانین
  • درباره ما
  • ورود / عضویت

© کلیه حقوق این سایت محفوظ می باشد.


ورژن سایت
1.1.11-rc