روشن
تیره
خانه
فروشگاه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
خانه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
برنامه نویسی در یونیتی - شی گرایی - وراثت / پارت یازدهم
در این قسمت ما مروری بر شی گرایی بخش کلاس ها و آشنایی با شی گرایی بخش وراثت صحبت می کنیم
بهترین های هفته
ساخت بازی بی انتها - انتخاب کاراکتر - ماشین / پارت چهل و هفتم (قسمت اخر)
ساخت بازی بی انتها -ساخت کامپوننت تنظیمات صدا / پارت چهل و پنجم
ساخت بازی بی انتها - خرید و انتخاب ماشین ها / پارت چهل و چهارم
پربازدیدترین ویدئوها
تاریخچه ساخت بازی انحصاری سونی – خدای جنگ
یونیتی - تشخیص برخورد ابجکت ها - تیریگر - کلایدر - فیزیک (3) / پارت بیست و هفتم
برنامه نویسی در یونیتی - معرفی محیط یونیتی / پارت پانزدهم
مطالب اخیر
بررسی کامل بازی Assassin's Creed Shadows: سفر به ژاپن فئودال
چگونگی اجرا UI در یونیتی - قسمت اول
برنامه نویسی در یونیتی - شی گرایی - اینترفیس / پارت دوازدهم