• روشن
  • تیره
Blogar logo Blogar logo
  • خانه
  • فروشگاه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک
Logo Images Logo Images
  • خانه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک

یونیتی - طراحی یو ای پنل تنظیمات صدا / پارت بیستم

این ویدو بخش سوم طریقه استفاده از المان های یو ای در یونیتی است که در اخر این ویدیو شما می توانید یک پنل تنظیمات صدا بازی را طراحی کنید .

 

 

 

بهترین های هفته
ساخت بازی بی انتها - کامپوننت ساخت خودکار زمین / پارت سی و سوم
ساخت بازی بی انتها - کامپوننت ساخت خودکار زمین / پارت سی و سوم
بهبود مدل‌های یادگیری ماشین با استفاده از داده‌های ناکامل
بهبود مدل‌های یادگیری ماشین با استفاده از داده‌های ناکامل
ساخت بازی بی انتها - حرکت پلیر و صدا گذاری / پارت سی و چهارم
ساخت بازی بی انتها - حرکت پلیر و صدا گذاری / پارت سی و چهارم
پربازدیدترین ویدئوها
راه‌اندازی Docker و ساخت کانتینرها: گامی به سوی توسعه نرم‌افزار مدرن
راه‌اندازی Docker و ساخت کانتینرها: گامی به سوی توسعه نرم‌افزار مدرن
تحلیل کامل سرویس مایکروسافت گیم پس – مزایا، معایب و تجربه کاربران
تحلیل کامل سرویس مایکروسافت گیم پس – مزایا، معایب و تجربه کاربران
کاراکتر ماریو از کجا امد ؟ اولین نسخه آن کی بود !
کاراکتر ماریو از کجا امد ؟ اولین نسخه آن کی بود !
مطالب اخیر
"سفر به وایس سیتی: داستان، چالش‌ها و موفقیت‌های جاودانه GTA: Vice City"
شروع طراحی جی تی ای از کجا آغاز شد !
ساخت بازی بی انتها - طراحی گیم دیزاین منوی بازی / پارت چهل و دوم

  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
Logo Images Logo Images
  • تماس با ما
  • شرایط و قوانین
  • درباره ما
  • ورود / عضویت

© کلیه حقوق این سایت محفوظ می باشد.


ورژن سایت
1.1.11-rc