• روشن
  • تیره
Blogar logo Blogar logo
  • خانه
  • فروشگاه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک
Logo Images Logo Images
  • خانه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک

ساخت بازی بی انتها - حرکت پلیر و صدا گذاری / پارت سی و چهارم

ساخت بازی بی انتها - حرکت پلیر و صدا گذاری / پارت سی و چهارم

در این ویدیو ما درباره چگونگی ساخت پلیر و صدا گذاری در حین حرکت صحبت می کنیم .

مشاهده ویدیو در لینک زیر یوتوب

https://www.youtube.com/watch?v=C6IpJLgJad0

 

 

 

بهترین های هفته
پنج نکته مهم کاربردی در یوینیتی  - پارت 3
پنج نکته مهم کاربردی در یوینیتی - پارت 3
چگونگی صداگذاری در یونیتی - پارت دوم
چگونگی صداگذاری در یونیتی - پارت دوم
ساخت بازی - حل مشکل رنگ متریال ها / پارت سی و یکم
ساخت بازی - حل مشکل رنگ متریال ها / پارت سی و یکم
پربازدیدترین ویدئوها
راه‌اندازی Docker و ساخت کانتینرها: گامی به سوی توسعه نرم‌افزار مدرن
راه‌اندازی Docker و ساخت کانتینرها: گامی به سوی توسعه نرم‌افزار مدرن
استفاده از Blueprints در Unreal Engine: خلق دنیایی بدون مرز
استفاده از Blueprints در Unreal Engine: خلق دنیایی بدون مرز
یونیتی - طراحی یو ای پنل تنظیمات صدا / پارت بیستم
یونیتی - طراحی یو ای پنل تنظیمات صدا / پارت بیستم
مطالب اخیر
ساخت بازی بی انتها - طراحی ساختار امتیاز دهی / پارت سی و هشتم
آموزش مدل‌های یادگیری نظارت‌شده با Scikit-learn: شروعی هیجان‌انگیز در دنیای هوش مصنوعی
کاراکتر ماریو از کجا امد ؟ اولین نسخه آن کی بود !

  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
Logo Images Logo Images
  • تماس با ما
  • شرایط و قوانین
  • درباره ما
  • ورود / عضویت

© کلیه حقوق این سایت محفوظ می باشد.


ورژن سایت
1.1.11-rc