روشن
تیره
خانه
فروشگاه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
خانه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
یونیتی - صدا گذاری - آدیو سورس / پارت بیست و سوم
در این قسمت ما با یکی از روش های صدا گذاری با کامپوننت آدیو سورس می پردازیم .
بهترین های هفته
ساخت سرور ساده با Node.js: اولین قدم به دنیای هیجانانگیز توسعه وب
یونیتی - طراحی پنل لاگین / پارت هجدهم
ساخت بازی بی انتها - طراحی گیم دیزاین منوی بازی / پارت چهل و دوم
پربازدیدترین ویدئوها
نقد و بررسی بازی Atomfall
برنامه نویسی در یونیتی - شی گرایی - وراثت / پارت یازدهم
یونیتی - طراحی پنل لاگین / پارت هجدهم
مطالب اخیر
Unreal Engine برای بازیسازان مستقل: آیا انتخاب مناسبی است؟
آموزش برنامه نویسی - متد و قلمرو ها / پارت چهارم
چگونگی اجرا UI در یونیتی - قسمت اول