روشن
تیره
خانه
فروشگاه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
خانه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
آموزش برنامه نویسی - متد و قلمرو ها / پارت چهارم
در این قسمت از دوره ما به موضوغ متد و قلمرو ها در زیان برنامه نویسیس سی شارپ می پردازیم .
آموزش برنامه نویسی - نصب یونیتی و ویژال استادیو
آموزش برنامه نویسی - متغییر / پارت سوم
بهترین های هفته
سفری به دنیای تاریک DayZ: تجربهای هیجانانگیز از بقا در برابر زامبیها و انسانها
یونیتی - طراحی یو ای پنل تنظیمات صدا / پارت بیستم
برنامه نویسی در یونیتی - شی گرایی - اینترفیس / پارت دوازدهم
پربازدیدترین ویدئوها
آموزش برنامه نویسی - عملگر ها / پارت پنجم
ساختار معماری API یکپارچه (Monolithic API Architecture)
برنامه نویسی در یونیتی - آرایه ها / پارت سیزدهم
مطالب اخیر
شروع طراحی جی تی ای از کجا آغاز شد !
چگونگی اجرا UI در یونیتی - قسمت اول
پنج نکته مهم کاربردی در یوینیتی - پارت 3