• روشن
  • تیره
Blogar logo Blogar logo
  • خانه
  • فروشگاه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک
Logo Images Logo Images
  • خانه
  • مقالات
    • بازی سازی
    • حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
    • توسعه اپلیکیشن‌های موبایل
    • معماری نرم‌افزار و سیستم‌ها
    • امنیت سایبری
    • برنامه نویسی
  • بازی های ما
    • بازی تفاوت ها
    • بازی جاده من (Myroad)
  • دانشکده بازی سازی
    • آشنایی با ابزار یونیتی
    • آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
    • نکات مهم کاربردی یونیتی
    • دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
  • بررسی بازی ها
    • بررسی بازی های پلی استیشن
    • بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
    • بررسی بازی های ایکس باکس
    • چند پلتفرم
    • بررسی بازی های پی سی
    • بررسی بازی های موبایل
  • اخبار
    • گیم
    • سنوریک

ساخت بازی بی انتها -ساخت کامپوننت تنظیمات صدا / پارت چهل و پنجم

ساخت بازی بی انتها -ساخت کامپوننت تنظیمات صدا / پارت چهل و پنجم

در این ویدیو ما به موضوع ساخت کامپوننت تنظیمات صدا با ابزار آدیو میکسر می پردازیم .

مشاهده ویدیو در لینک زیر یوتوب

https://www.youtube.com/watch?v=zFCx9CKOsao

 

 

 

بهترین های هفته
پردازش داده‌های حجیم با Apache Hadoop: سفری به دنیای کلان‌داده‌ها
پردازش داده‌های حجیم با Apache Hadoop: سفری به دنیای کلان‌داده‌ها
یونیتی - ساخت انیمیشن برای یو ای / پارت بیست و یکم
یونیتی - ساخت انیمیشن برای یو ای / پارت بیست و یکم
یادگیری انیمیشن سازی در یونیتی
یادگیری انیمیشن سازی در یونیتی
پربازدیدترین ویدئوها
الگوریتم‌های یادگیری تقویتی در بازی‌های ویدیویی
الگوریتم‌های یادگیری تقویتی در بازی‌های ویدیویی
کاراکتر ماریو از کجا امد ؟ اولین نسخه آن کی بود !
کاراکتر ماریو از کجا امد ؟ اولین نسخه آن کی بود !
ساخت بازی بی انتها - انتخاب کاراکتر - ماشین / پارت چهل و هفتم (قسمت اخر)
ساخت بازی بی انتها - انتخاب کاراکتر - ماشین / پارت چهل و هفتم (قسمت اخر)
مطالب اخیر
آموزش برنامه نویسی - مروری بر گذشته / پارت ششم
ساخت بازی بی انتها - طراحی یو آی منوی بازی / پارت چهل و یکم
پنج نکته مهم کاربردی در یوینیتی - پارت دوم

  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
  • Instagram Images
Logo Images Logo Images
  • تماس با ما
  • شرایط و قوانین
  • درباره ما
  • ورود / عضویت

© کلیه حقوق این سایت محفوظ می باشد.


ورژن سایت
1.1.11-rc