روشن
تیره
خانه
فروشگاه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
خانه
مقالات
بازی سازی
حوزه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
توسعه اپلیکیشنهای موبایل
معماری نرمافزار و سیستمها
امنیت سایبری
برنامه نویسی
بازی های ما
بازی تفاوت ها
بازی جاده من (Myroad)
دانشکده بازی سازی
آشنایی با ابزار یونیتی
آموزش بازی دو بعدی - پروژه محور
نکات مهم کاربردی یونیتی
دوره آموزشی سی شارپ در یونیتی - رایگان
بررسی بازی ها
بررسی بازی های پلی استیشن
بررسی بازی های نینتندو و سوییچ
بررسی بازی های ایکس باکس
چند پلتفرم
بررسی بازی های پی سی
بررسی بازی های موبایل
اخبار
گیم
سنوریک
آموزش برنامه نویسی - مروری بر گذشته / پارت ششم
:در این ویدیو ما مروری بر 5 ویدیو گذشته می پردازیم که شامل
•متغییر ها
•متد و قلمروها
•عملگر ها
آموزش برنامه نویسی - نصب یونیتی و ویژال استادیو
آموزش برنامه نویسی - متغییر / پارت سوم
آموزش برنامه نویسی - متد و قلمرو ها / پارت چهارم
آموزش برنامه نویسی - عملگر ها / پارت پنجم
بهترین های هفته
ساخت بازی بی انتها - ساخت پاور محافظ / پارت چهلم
ساخت بازی بی انتها - چگونگی خروج از بازی / پارت چهل و ششم
یونیتی - تشخیص برخورد ابجکت ها - کلوژن ها - کلایدر - فیزیک (4) / پارت بیست و هشتم
پربازدیدترین ویدئوها
ساخت بازی 2 بعدی تفاوت ها - امتیاز دهی و ساخت دکمه پلی / پارت هفتم
برنامه نویسی در یونیتی - مجموعه ها - لیست / پارت چهاردهم
یونیتی - اسکرول ویو - طراحی یو ای پنل کاراکتر / پارت نوزدهم
مطالب اخیر
کاراکتر ماریو از کجا امد ؟ اولین نسخه آن کی بود !
پنج نکته مهم کاربردی در یوینیتی - پارت اول
ساخت بازی بی انتها - کنترل دوربین و چرخش آبجکت ها / پارت سی و ششم